پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

 فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

 

همانطور كه مي دانيد اين روزها استفاده از سيستم پرداخت الكترونيكي پرفكت ماني در ايران، افزايش چشمگيري داشته است كه يكي از دلايل ان پشتيباني اين سيستم از زبان فارسي و همچنين درنظر نگرفتن تحريم براي ايرانيان مي باشد.

براي استفاده از اين سيستم پرداخت الكترونيكي اولين گام ثبت نام در سايت مي باشد كه در زمان ثبت نام در بسياري از سايت ها ارسال مدارك و احراز هويت حساب كاربري به منظور جلوگيري از تخلف و پولشويي و پيشگيري از سوءاستفاده هاي احتمالي لازم و ضروري مي باشد. فرآيند احراز هويت و تاييد مدارك تا حدودي زمانبر است به همين دليل بسياري از سايت ها اقدام به فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت مي كنند.

پرفكت ماني يك سيستم الكترونيكي برا كساني است كه مي خواهند از فروشگاه هاي كه در خارج از كشور است خريد كنند. براي خريد از اين فروشگاه ها نياز به داشتن پول بين المللي يعني همان دلار يا يورو مي باشد. اما آيا مي توان وقت زيادي صرف كرد تا ريال را در صرافي ها به دلار يا يورو تبديل كرد؟ مسلما اين كار هم زمان بر و هم سخت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۰۲ توسط:avvalmoney موضوع:

آموزش خريد پرفكت ماني

آموزش خريد پرفكت ماني

پرفكت ماني يكي از معروف ترين سيستم هاي پرداخت در دنياست كه تمام كاربران در هر كجاي جهان كه باشند مي توانند از ان براي انتقال وجه و خريد كالا و خدمات خود استفاده كنند. در اينجا نحوه خريد پرفكت ماني و شارژ حساب پرفكت ماني را به طور مختصر براي شما آموزش خواهيم داد.

شما مي توانيد پرفكت ماني را به ديگر ارزهاي مالي تبديل كنيد و حتي مي توانيد ارزهاي پرفكت ماني را با كمك پي پال خريداري كنيد.

چند نكته در مورد پرفكت ماني:

پرفكت ماني هيچ تحريمي را براي ايرانيان اعمال نمي كند و از محبوبيت بالايي در كشور ما برخوردار است.

مترجم روي سايت پرفكت ماني به زبان فارسي مجهز مي باشد.

پرفكت ماني سالانه ۴% درصد به هر حساب سود پرداخت مي كند. اين كار به دليل سرمايه گذاري است كه با استفاده از سپرده هاي موجود انجام مي شود.

كارمزد انتقال از حسابي به حساب ديگر با توجه به نوع حساب بين ۰/۵% تا ۱/۹۹% مي باشد كه از فرستنده كم مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۲۵ توسط:avvalmoney موضوع: