پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

خريد ووچر پرفكت ماني فوري

خريد ووچر پرفكت ماني فوري

پرفكت ماني يكي از پركاربردترين ارزهاي الكترونيك در ايران مي باشد. اگر نياز به خريد ووچر پرفكت ماني فوري هستيد، اول ماني در خدمت شما مي باشد. تمام خدمات خريد و فروش Perfectmoney به صورت فوري و با بهترين و ارزان ترين قيمت در اين صرافي انجام مي شود.

اگر نياز به خريد ووچر پرفكت ماني داريد مي توانيد از طريق لينك زير اين كار را انجام دهيد. بعد از پرداخت فورا ووچر پرفكت ماني خريداري شده و براي شما ارسال مي شود و يا اگر ووچر داريد و قصد فروش آن را داريد مي توانيد به ما بفروشيد.

درخواست ها براي خريد پرفكت ماني در ايران از زماني شروع شد كه اين سيستم مانند بسياري از سيستم هاي پرداخت ديگر از قبيل وب ماني و پي پال مورد استفاده قرار گرفت. با استفاده از سيستم پرداخت پرفكت ماني و كدهاي ووچر پرفكت ماني، كاربر مي تواند هر نوع اكانت پرفكت ماني را با هر ارزي مثل طلا، دلار و يورو شارژ كند.

با استفاده از خدماتي كه اول ماني ارائه مي دهد شما مي توانيد خريد و فروش پرفكت ماني و ووچر پرفكت ماني را بدون نگراني و در سريع ترين زمان ممكن انجام دهيد و شارژ حساب پرفكت ماني را در هر ساعتي از شبانه روز و به صورت آني و اتوماتيك انجام دهيد. همچنين مي توانيد در كوتاه ترين زمان ووچر پرفكت ماني خود را به ريال تبديل كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۱:۴۷ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد پرفكت ماني بدون احراز هويت

خريد پرفكت ماني بدون احراز هويت

پرفكت ماني نوعي ارز ديجيتال ثابت به حساب مي آيد كه ارزش آن هميشه بر اساس ارزش دلار، يورو يا طلا مشخص مي گردد. در اين سال هاي اخير ايرانيان استقبال زيادي از اين سيستم پرداخت بين المللي شده است كه حتي باعث ترجمه اين وب سايت به فارسي براي كاربران ايراني شده است. خريد پرفكت ماني بودن احراز هويت در بيشتر سايت ها به دلايل مشخصي غيرممكن مي باشد اما در اول ماني اين مورد براي شما بسيار آسان شده است.

از آن جايي كه اين نوع ارزها قابليت شناسايي كاربر را كاهش مي دهند علاوه بر مزيت هاي بسيار خوبي كه دارند در مواردي باعث كلاهبرداري يا پولشويي هايي نيز مي شوند. به همين دليل اول ماني براي جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي اقدام به دريافت مدارك شناسايي و بانكي از كاربران خود كرده است.

در حال حاضر با توجه به روال جديد خريد اينترنتي توسط رمزهاي پويا و با بهره گيري از سيستم هاي ضد تقلب، زيرساخت هاي اول ماني با تلاش هاي شبانه روزي براي خريد پرفكت ماني بدون احراز هويت مهيا شده است و كاربراني كه خريدهاي كوچك دارند مي توانند بدون نياز به ارسال مدارك از اول ماني خريد كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۳:۱۴ توسط:avvalmoney موضوع: