پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

Perfect Money به عنوان يك سيستم پرداخت الكترونيكي بسيار آسان است كه مي تواند براي افرادي كه تراكنش هاي بين المللي زيادي دارند و اين نگراني را دارند كه اگر با ديگر سيستم هاي انتقال پول خود را انتقال دهند ممكن است حسابشان مسدود شود، بسيار مناسب باشد.

براي ايجاد حساب پرفكت ماني (Perfect Money) در اول ماني به مدارك كاملا شخصي نياز نيست تنها نام، نام خانوادگي و آدرس خود را وارد كنند كافيست و يك رمز عبور امن نيز بايد ايجاد كنند. براي آشنايي با ايجاد حساب در اول ماني مي توانيد به آدرس www.avvalmoney.com برويد

فروش پرفكت ماني:

نقد كردن پرفكت ماني و برداشت پول از حساب پرفكت ماني كار ساده اي است كه در اينجا بيشتر با ان آشنا خواهيد شد. شما در سايت اول ماني مي توانيد به خريد و فروش پرفكت ماني و ديگر ارزهاي ديجيتال بپردازيد و از سرعت بالاي خدمات بهره مند شويد.

ممكن است بعد از اينكه از ما ووچر را خريداري كرديد نتوانيد از ان استفاده كنيد كه در اين صورت مي توانيد ووچر را به ما بفروشيد. در بعضي مواقع ممكن است بعد از انجام يك معامله يا هر دليل ديگري، قصد فروش ووچر و تبديل به ريال داشته باشيد مي توانيد در قسمت ووچر، فروش ووچر را ثبت كنيد. براي فروش ووچر پرفكت ماني حتما بايد در سايت ثبت نام كرده باشيد و وارد پنل كاربري خود شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۲:۱۴ توسط:avvalmoney موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :