پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

تحريم پرفكت ماني در ايران

تحريم پرفكت ماني در ايران

پرفكت ماني براي ايرانيان | ثبت نام در سايت پرفكت ماني | خريد ووچر پرفكت ماني

شركت پرفكت ماني در كشور پاناما تاسيس شد و دفتر رسمي اين شركت در پانا مي باشد و اين بدان معناست كه اين شركت در خاك آمريكا نيست و مجبور نيست كه از تمام محدوديت هاي تحريمي آمريكا بر عليه كشورهاي ديگر از جمله ايران تبعيت كند. بنابراين در حال حاضر پرفكت ماني در ايران تحريم نيست. البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه شركت پرفكت ماني يك سيستم غيرآمريكايي مي باشد اما ممكن است كه تحت تاثير فشار نهادهاي سياسي و اقتصادي آمريكا، تن به ايجاد يك سري محدوديت براي كشورهايي كه در ليست تحريمي آمريكاست، بدهد.

همچنين امكان ايجاد محدوديت از سمت اين شركت براي كاربران كشورهاي تحريم شده، وجود دارد. آنچه كه در حال حاضر مهم است اين است كه با ونجود تحريم هاي آمريكا بر عليه ايرانيان، اين شزركت همچنان خدمات خود را به كاربران ايراني ارائه مي دهد و حتي تمام صفحات وب سايت رسمي خود را به زبان فارسي ترجمه كرده تا كاربران ايراني بتوانند با سهولت بيشتري از امكانات و خدمات اين سيستم استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۹:۲۴ توسط:avvalmoney موضوع:

صرافي پرفكت ماني در ايران

صرافي پرفكت ماني در ايران

صرافي پرفكت ماني در ايران: اگر براي تجارت بين المللي اقدام كرده باشيد، احتمالا نام پرفكت ماني را شنيده ايد. امروزه كسب و كارهاي بسياري به سمت بين المللي شدن پيش ميروند. حتي افراد نيز به صورت فريلنسري با كشورهاي خارجي همكاري ميكنند. اما مشكلات بسياري بر سر راه ايرانياني كه از داخل ايران با كشورهاي ديگر همكاري ميكنند، وجود دارد. مهمترين دليل آن هم يك چيز است؛ تحريم! بسياري از سرويس هاي ارائه دهنده خدمات تراكنش هاي بين المللي كاربران داخل ايران را تحريم كرده اند. به همين دليل نميتوانيم از سرويس هاي مرسومي مانند پي پال، وب ماني و… استفاده كنيم (البته با دور زدن تحريم يا استفاده از آي پي هاي خارجي ميتوان اين كار را كرد).

صرافي اول ماني

اول ماني يكي از صرافي ها در حوزه پرداخت آنلاين مي باشد كه امكان خريد و فروش پرفكت ماني و ووچر پرفكت ماني را به صورت اتوماتيك در اين وب سايت امكان پذير مي كند و به واسطه ساده بودن پنل كاربري سايت، كاربران زيادي را جذب خود كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۹:۰۸ توسط:avvalmoney موضوع:

پي اس ووچر چيست؟

پي اس ووچر چيست؟

تبديل پرفكت ماني به تومان | خريد دلار پرفكت ماني | خريد پرفكت ماني بدون احراز هويت

مطمئنا تا به امروز نام پي اس ووچر را شنيده ايد و يا شايد نيز كلماتي معادل آن چون فوچرز يا پريميوم ووچر را شنيده ايد. اگر اهل دنياي نيز نباشيد و تا به امروز نخواسته باشيد از سايت هاي خارجي خدمات يا محصولي را دريافت كنيد، عنوان كد پي اس ووچر يا همان پريميوم ووچر را در انواع اكانت هاي خود مثل اكانت پلي استيشن ديده ايد.

كد پي اس ووچر چيست؟

كد پي اس ووچر يك كد چند رقمي است كه تركيبي از اعداد و حروف مي باشد. كد پي اس ووچر به صورت قراردادي بين يك سري سايت هاي مشخص تبادل مي شود. اما بهتر است اين نكته را فراموش نكنيد كه تمام سايت ها و فروشگاه ها از اين كد پشتيباني نخواهند كرد و تنها در سايت هايي مي توانيد معامله كنيد كه از پي اس ووچر پشتيباني مي كنند.

اگر قصد داريد از فوچرز استفاده كنيد مي توانيد به اين سايت ها برويد و در قبال دريافت خدمات و خريد محصولات در آن سايت، فوچرز پرداخت كنيد. اگر به تجارت و يا خدمات خاصي مشغول هستيد مي توانيد با مراجعه به اين سايت ها در قبال ارائه خدمات خاص خود كد پي اس ووچر دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۵۶ توسط:avvalmoney موضوع:

آيا خريد پرفكت ماني در ايران محدوديتي دارد؟

آيا خريد پرفكت ماني در ايران محدوديتي دارد؟

همانطور كه مي دانيد اين روزها مشكلات تحريم هميشه در ايران وجود داشته است. در رابطه با پرفكت ماني (خدمات پرفكت ماني در ايران) نيز اين دغدغه براي خيلي از كاربران وجود دارد كه آيا اين سيستم پرداخت الكترونيكي براي ايراني ها به طور كامل در دسترس است يا خير؟ و يا اينكه امكان اينكه اين سيستم در آينده تحريم شود وجود دارد يا خير؟

براي پاسخ به اين سوال مي توان گفت كه در حال حاضر چندين سال است كه اين سيستم پرداخت الكترونيكي در ايران استفاده مي شود و هيچ تحريمي در ايران بر روي آن اعمال نشده است و تمام كاربران مي توانند بدون هيچ دغدغه اي از اين سرويس استفاده كنند و حساب ارزي خود را افتتاح كنند. در حال حاضر خريد پرفكت ماني در ايران به راحتي و بدون هيچ محدوديتي انجام مي شود.

شما شما با خريد پرفكت ماني در ايران، خريد ووچر پرفكت ماني و يا با تهيه كدهاي ووچر توسط سايت موردنظرتان، مي توانيد هر نوع اكانتي را با هر نوع ارزي خريداري كنيد.

سرويس هاي زيادي از جمله اول ماني هستند كه در اين راستا خدمات خود را ارائه مي دهند و شما مي توانيد به راحتي و بدون نگراني تراكنش هاي مالي خود را در كوتاه ترين زمان انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۲۵ توسط:avvalmoney موضوع:

افزايش امنيت حساب پرفكت ماني

افزايش امنيت حساب پرفكت ماني

خريد پرفكت ماني سريع | قيمت پرفكت ماني امروز | تحريم پرفكت ماني

همانطور كه مي دانيد براي افتتاح حساب پرفكت ماني براي كاربران ايراني محدوديتي وجود ندارد و مي توانيد به سادگي با استفاده از آي پي ايران وارد سايت پرفكت ماني شويد و حساب كاربري خود را ايجاد كنيد. سپس از طريق روش هايي كه در سايت وجود دارد حسابتان را وريفاي كنيد. شما مي توانيد با وريفاي كردن حسابتان از تمام امكانات حساب خود استفاده كنيد و همچنين اعتبار حسابتان را نيز تضمين كنيد. با اين وجود ما به افردي كه به صورت مكرر از اين روش براي انتقال ارز و خريد و از سايت هاي خارجي استفاده مي كنند پيشنهاد مي كنيم كه حتما از روش هاي افزايش امنيت حساب پرفكت ماني استفاده كنند.

افزايش امنيت حساب پرفكت ماني از طريق Identity Check

در اين روش براي افزايش حساب پرفكت ماني از طريق آي پي شخصي كه قصد وارد شدن به حساب كاربري خود را دارد استفاده مي شود. در اين روش براي تاييد هويت شخص، آي پي كه براي اولين بار براي ورود به حساب خود استفاده مي كند در سيستم پرفكت ماني دخيره مي شود. بعد از آن در صورتي كه آي پي شخص وارد شده با آي پي ذخيره شده مغايرت داشته باشد، ايميلي حاوي يك كد تاييد براي شخص ارسال مي شود و تنها در صورتي مي تواند وارد حساب كاربري خود شود كه به ايميل دسترسي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۰۷ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد كارت شارژ پرفكت ماني

خريد كارت شارژ پرفكت ماني

كارت شارژ پرفكت ماني كه اسم ديگر آن نيز ووچر پرفكت ماني مي باشد. افراد زيادي هستند كه مي خواهند به صورت آنلاين خريد و فروش پرفكت ماني را انجام دهند اما نمي دانند كه چگونه اين كار را انجام دهند. همانطور كه مي دانيد پرفكت ماني يك سيستم پرداخت الكترونيكي است كه هر زمان كه نياز داشتيد مي توانيد آن را به ريال تبديل كنيد. حتي مي توانيد پرفكت ماني به ارزهاي ديگر نيز تبديل كنيد.

با توجه به محدوديت هايي كه براي كاربران ايراني وجود دارد شما مي توانيد خريد ووچر پرفكت ماني خود را به سايت هاي معتبري بسپاريد و سپس از آن نيز استفاده كنيد. حال براي خريد كارت شارژ پرفكت ماني بعد از اينكه در سايت اول ماني ثبت نام كرديد و سپس احراز هويت تان را انجام داديد مي توانيد كارت شارژ پرفكت ماني را به صورت آني دريافت كنيد.

از كجا ووچر پرفكت ماني بخريم؟

اول ماني يكي از معتبرترين صرافي هاي آنلاين است كه در ايران فعاليت مي كند و خدمات خريد و فروش پرفكت ماني را ارائه مي دهد. اول ماني اطمينان لازم را در اين حوزه فراهم كرده است و امكاناتي از قبيل خريد و فروش پرفكت ماني به صورت اتوماتيك، پشتيباني ۲۴ ساعته و قيمت مناسب براي خريد و فروش از مهم ترين ويژگي هاي ان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

تبديل ووچر پرفكت ماني به ريال

تبديل ووچر به ريال | تبديل ووچر پرفكت ماني به ريال

پرفكت ماني، به عنوان واسطه اي مالي است كه به صورت ديجيتال به حساب مي آيد كه شما به واسطه خريدن و داشتن آن مي توانيد محصولات و خدمات خود را خريداري كنيد. البته به شرطي كه فروشنده و ارائه دهنده خدمات اين واسطه را قبول داشته باشد.

البته از آن جهت كه در دنياي اقتصاد مشتري ها هستند كه تعيين كننده اصلي مي باشند، به همين دليل طرف فروشنده به ناچار، خواه و ناخواه مجبور به استفاده از اين واسطه ها مانند ارزهاي ديجيتال و پرفكت ماني مي باشد.

تبديل كد ووچر پرفكت ماني به ريال

براي تبديل كد ووچر به ريال مي توانيد مقدار پرفكت ماني خود را به همكاران ما در بخش پشتيباني اول ماني ارسال كنيد و در مقابل ريال آن را دريافت كنيد. براي تبديل ارزهاي الكترونيكي بهتر است كه از سايت هاي معتبر كمك بگيريد تا در روند انتقال به حساب شما مشكلي پيش نيايد. شما مي توانيد براي شارژ حساب كاربري پرفكت ماني خود و تبديل ريال به دلار پرفكت ماني از خدمات صرافي اول ماني استفاده كنيد. تيم پشتيباني اول ماني، اماده انجام خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همچنين اماده راهنماي و مشاوره به هموطنان عزيز در رابطه با خريد ووچر پرفكت ماني و فروش ووچر پرفكت ماني و ديگر موارد ارزي مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۴۸ توسط:avvalmoney موضوع:

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

Perfect Money به عنوان يك سيستم پرداخت الكترونيكي بسيار آسان است كه مي تواند براي افرادي كه تراكنش هاي بين المللي زيادي دارند و اين نگراني را دارند كه اگر با ديگر سيستم هاي انتقال پول خود را انتقال دهند ممكن است حسابشان مسدود شود، بسيار مناسب باشد.

براي ايجاد حساب پرفكت ماني (Perfect Money) در اول ماني به مدارك كاملا شخصي نياز نيست تنها نام، نام خانوادگي و آدرس خود را وارد كنند كافيست و يك رمز عبور امن نيز بايد ايجاد كنند. براي آشنايي با ايجاد حساب در اول ماني مي توانيد به آدرس www.avvalmoney.com برويد

فروش پرفكت ماني:

نقد كردن پرفكت ماني و برداشت پول از حساب پرفكت ماني كار ساده اي است كه در اينجا بيشتر با ان آشنا خواهيد شد. شما در سايت اول ماني مي توانيد به خريد و فروش پرفكت ماني و ديگر ارزهاي ديجيتال بپردازيد و از سرعت بالاي خدمات بهره مند شويد.

ممكن است بعد از اينكه از ما ووچر را خريداري كرديد نتوانيد از ان استفاده كنيد كه در اين صورت مي توانيد ووچر را به ما بفروشيد. در بعضي مواقع ممكن است بعد از انجام يك معامله يا هر دليل ديگري، قصد فروش ووچر و تبديل به ريال داشته باشيد مي توانيد در قسمت ووچر، فروش ووچر را ثبت كنيد. براي فروش ووچر پرفكت ماني حتما بايد در سايت ثبت نام كرده باشيد و وارد پنل كاربري خود شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۲:۱۴ توسط:avvalmoney موضوع:

تبديل پرفكت ماني به ريپل

تبديل پرفكت ماني به ريپل

خريد ووچر پرفكت ماني | خريد ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

تبديل پرفكت ماني به ريپل: امروزه روش ها و درگاه هاي زيادي وجود دارند كه مي توانيد از ان ها براي خريد از سايت هاي مختلف استفاده كنيد. بنابراين براي اين كار شما درگاه هاي متفاوتي را پيش رو داريد كه با توجه به نياز خود يكي از آنها را مي توانيد انتخاب كنيد. نكته اي كه وجود دارد اين است كه احتمال دارد تمام سايت ها از همه درگاه هاي موجود استفاده نكنند و شما مجبور شويد از اكانت هاي مختلفي استفاده كنيد. اكانت هاي مختلفي مانند پرفكت ماني، وب ماني و پي پال.

درواقع اين اكانت ها، كيف پول هاي مختلفي را در اختيار شما قرار مي دهند تا با استفاده از آنها بتوانيد خريدهاي خود را انجام دهيد. در بين كاربران ايراني، پرفكت ماني محبوبيت زيادي به دست آورده زيرا تا كنون هيچ تحريمي براي كاربران ايراني نداشته است. برخي مواقع شما نياز داريد پرفكت ماني خود را به ارز ديگيري مانند ريپل، بيت كوين يا هر ارز ديگري تبديل كنيد.

ريپل يكي از حاميان جريان آزاد گردش مالي است كه از بانك ها به دليل دريافت كارمزدهاي بالا انتقاد مي كند. هدف اصلي ريپل اين است كه همانطور كه اطلاعات در اينترنت مبادله مي شوند، ارز نيز با امنيت و به راحتي انتقال يابد. براي اطلاع از چگونگي تبديل پرفكت ماني به ريپل با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۷:۴۶ توسط:avvalmoney موضوع:

آموزش ساخت كيف پول پرفكت ماني

آموزش ساخت كيف پول پرفكت ماني

كيف پول هاي الكترونيكي (كيف پول پرفكت ماني) تا حدودي شبيه به حساب هاي بانكي هستند. با افتتاح حساب در آن ها يك شماره حساب به شما اختصاص داده مي شود كه مي توانيد نقل و انتقالات تان را با استفاده از آن انجام دهيد. درست مانند بانك هاي متفاوت براي نگهداري پول هاي رايج براي نگهداري بيت كوين نيز پول هاي الكترونيكي و حتي غيرالكترونيكي زيادي وجود دارد.

با افتتاح حساب در هر كدام از آن ها يك آدرس منحصر به فرد با شما تخصيص داده مي شود كه تركيبي است از حروف و اعداد كه مي توانيد ارز ديجيتال خود را در آن نگهداري كنيد.

يكي از اين كيف پول هاي الكترونيكي، كيف پول پرفكت ماني مي باشد. كيف پول پرفكت ماني در سال ۲۰۰۷ و در كشور پاناما تاسيس شد كه به دليل تحريم نبودن اين سرويس براي كاربران ايراني، به يكي از محبوب ترين شركت ها براي كاربران ايراني تبديل شده است.

 

كاربران پرفكت ماني جدا از اين كه چه نوع حسابي دارند به ۳ دسته تقسيم مي شوند كه به شرح زير است:

nurmal: افرادي كه به تازگي براي افتتاح حساب خود اقدام كرده اند جزو اين نوع سيستم پرداختي مي باشند.

premium: افرادي كه بيشتر از يك سال در پرفكت ماني بوده اند و فعاليت داشته اند و درخواست ارتقاي حساب كاربري خود را داده اند جزو اين نوع حساب هستند كه از مزيت آن اين است كه از كارمزد كمتري برخوردار مي شوند.

partner: شامل كاربراني مي شود كه داراي پايانه فروشگاهي پرفكت ماني مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع: