پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

آموزش شارژ حساب پرفكت ماني

آموزش شارژ حساب پرفكت ماني

پرفكت ماني يكي از معروف ترين سيستم هاي پرداخت در دنيا مي باشد كه تمام كاربران مي توانند از آن براي انتقال وجه خارجي و خريد كالا استفاده كنند. در اين مقاله با چند روش شارژ حساب پرفكت ماني آشنا مي شويد.

براي شارژ حساب پرفكت ماني يكي از آسان ترين راه هايي كه ما به شما پيشنهاد مي كنيم استفاده از ووچر كه همان كارت شارژ است، مي باشد. زيرا شما مي توانيد موجودي اين كارت را به ميل خودتان سفارش دهيد. يكي ديگر از راه هايي كه براي شارژ پرفكت ماني مي توانيد استفاده كنيد اين است كه اين كار را به شركت ها و صرافي هاي معتبر واگذار كنيد.

افتتاح حساب پرفكت ماني

همانطور كه بارها در مقالات قبلي گفته شده، پرفكت ماني يكي از معتبرترين سيستم ها براي انتقال ارز بين المللي و ديجيتالي مي باشد كه براي كاربران ايراني نيز تحريم نيست و شما مي توانيد به راحتي در آن افتتاح حساب كنيد. براي ثبت نام و ايجاد حساب در پرفكت ماني بايد از طريق سايت PerfectMoney.is اين كار را انجام دهيد و اطلاعات خود را از جمله نام و نام خانوادگي، نام شهر، كشور، آدرس، كد پستي، ايميل و…. را وارد كنيد و رمز عبوري را براي خود انتخاب كنيد. بعد از اين مراحل شما يك حساب كاربري وريفاي نشده را در در پرفكت ماني خود ايجاد كرده ايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۷ توسط:avvalmoney موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :