پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

خريد گيفت كارت پابجي موبايل

خريد گيفت كارت پابجي موبايل

در بين هموطنان ايراني و گيمرها خريد گيفت كارت پابجي موبايل، خريد پول بابجي، خريد دلار پابجي و خريد يوسي پابجي بسيار محبوب و مرسوم است.

پول در درون بازي pubg يا همان دلار بازي پابجي موبايل، با عنوان يوسي پابجي موبايل يا گيفت كارت پابجي نيز شناخته مي شود.

شما مي توانيد از طريق صرافي آنلاين اول ماني با خريد گيفت كارت پابجي موبايل ( پول نقد بازي pubg) جديدترين آيتم هاي بازي را براي خود خريداري كنيد و آن ها را آپديت كنيد.

بازي پابجي چيست؟

بازي پابجي با نام كامل PlayerUnknown’s Battlegrounds (نبردگاه جنگجوي ناشناس) توسط كمپاني Tencent Games منتشر شده است و براي پلتفرم هاي اندرويد و ios موجود مي باشد. فاز اول اين بازي ۱۹ مارس ۲۰۱۸ معروف شد و به يكي از پردانلودترين و پر بازديدترين بازي ها در هر دو پلتفرم اندرويد و ios تبديل شد. در سپتامبر ۲۰۲۰، اين بازي در هند ممنوع شد و بسياري دليل آن را تنش هاي ميان هند و چين دانستند.

نسخه اندرويد اين بازي از گوگل پلي و نسخه ios آن از اپ استور قابل دانلود مي باشد. اين بازي به صورت ماهانه بروزرساني مي شود و محتوا، نقشه ها و آيتم هاي جديد براي خريد، به كاربران معرفي مي شوند. همچنين مي توان گفت گيفت كارت پابجي موبايل يكي از پرفروش ترين گيفت كارت هاي بازي به حساب مي آيد كه در ادامه اين مقاله بيشتر با آن آشنا خواهيدشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۲:۲۶ توسط:avvalmoney موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :