پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

اگر به تمام شرايط بالا نگاهي بيندازيم متوجه مي شويم كه پرفكت ماني با هيچ معياري سازگار نبوده و تا حدودي يك نظام خودمختار به حساب مي آيد. نه تنها در دنياي اقتصاد بلكه در تمام زمينه ها زماني يك مفهوم قانوني به حساب مي آيد كه به جايي وابستگي داشته باشد و تحت حمايت نهاد بزرگتري باشد. اما پرفكت ماني يك شركت فرامليتي است كه تحت حمايت هيچ دولت و يا شركتي نمي باشد.

اين موضوع باعث شده كه جزو معدود شركت هاي مالي باشد كه از قانون تحريم مالي ايران پيروي نكرده است. بنابراين بر اساس تعاريف ما از قانوني بودن، مي توان گفت كه پرفكت ماني قانوني محسوب نمي‌شود اما داشتن حساب پرفكت ماني و انجام تبادلات آن به هيچ عنوان غير قانوني نمي‌باشد.

شما مي توانيد به طور آزادانه و با استفاده از تبادلات ان خريدهاي خود را انجام دهيد. همچنين مي‌توانيد ارزهاي مختلف را به واسطه اكانت پرفكت ماني به يكديگر تبديل كنيد و به واسطه نمايندگي ها و صرافي هاي معتبر اعتبار خود را به ريال تبديل كنيد.

نمونه اي بارز از قانوني بودن پرفكت ماني اين است كه تقريبا هيچكس از جاي دقيق آن اطلاعي ندارد اما ظاهرا اين شركت براي اولين بار در كشور پاناما به ثبت رسيده است. در حالي كه پاناما وجود اين شركت را در خاك خود تكذيب كرده است.

بهتر است بدانيد كه دامين استفاده شده توسط پرفكت ماني از كشور ايسلند مي‌باشد و مسئولان اين كشور نيز اعلام كرده‌اند آدرس و تلفن داده شده جعلي مي‌باشد. تمام اين موارد نشان مي دهد كه پرفكت ماني قصد ندارد به سراغ هيچ پروتكل قانوني برود و همين موضوع باعث شده است كه پولشويي هاي مختلفي توسط اين واسطه مالي انجام گيرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :