پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

اگر به تمام شرايط بالا نگاهي بيندازيم متوجه مي شويم كه پرفكت ماني با هيچ معياري سازگار نبوده و تا حدودي يك نظام خودمختار به حساب مي آيد. نه تنها در دنياي اقتصاد بلكه در تمام زمينه ها زماني يك مفهوم قانوني به حساب مي آيد كه به جايي وابستگي داشته باشد و تحت حمايت نهاد بزرگتري باشد. اما پرفكت ماني يك شركت فرامليتي است كه تحت حمايت هيچ دولت و يا شركتي نمي باشد.

اين موضوع باعث شده كه جزو معدود شركت هاي مالي باشد كه از قانون تحريم مالي ايران پيروي نكرده است. بنابراين بر اساس تعاريف ما از قانوني بودن، مي توان گفت كه پرفكت ماني قانوني محسوب نمي‌شود اما داشتن حساب پرفكت ماني و انجام تبادلات آن به هيچ عنوان غير قانوني نمي‌باشد.

شما مي توانيد به طور آزادانه و با استفاده از تبادلات ان خريدهاي خود را انجام دهيد. همچنين مي‌توانيد ارزهاي مختلف را به واسطه اكانت پرفكت ماني به يكديگر تبديل كنيد و به واسطه نمايندگي ها و صرافي هاي معتبر اعتبار خود را به ريال تبديل كنيد.

نمونه اي بارز از قانوني بودن پرفكت ماني اين است كه تقريبا هيچكس از جاي دقيق آن اطلاعي ندارد اما ظاهرا اين شركت براي اولين بار در كشور پاناما به ثبت رسيده است. در حالي كه پاناما وجود اين شركت را در خاك خود تكذيب كرده است.

بهتر است بدانيد كه دامين استفاده شده توسط پرفكت ماني از كشور ايسلند مي‌باشد و مسئولان اين كشور نيز اعلام كرده‌اند آدرس و تلفن داده شده جعلي مي‌باشد. تمام اين موارد نشان مي دهد كه پرفكت ماني قصد ندارد به سراغ هيچ پروتكل قانوني برود و همين موضوع باعث شده است كه پولشويي هاي مختلفي توسط اين واسطه مالي انجام گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

حساب پرفكت ماني چيست؟

حساب پرفكت ماني چيست؟

با توجه به پيشرفت نيازهاي ارزي در سال هاي اخير، شبكه هايي براي نقل و انتقال ارز به وجود آمده اند كه اين شبكه ها به عنوان كيف پول الكترونيكي شناخته مي شوند كه يكي از اين نوع شبكه ها پرفكت ماني (شارژ حساب پرفكت ماني ) است كه يك شبكه مالي محبوب در ميان ايرانيان مي باشد.

همانطور كه بارها اشاره كرديم پرفكت ماني يك شبكه پرداخت جهاني است كه براي انتقال وجه به كشورهاي ديگر و پرداخت هاي ارزي و از همه مهم تر دريافت وجه و نقد كردن درآمد ارزي كارآمد مي باشد. از مهم ترين مزاياي پرفكت ماني كه بارها به ان اشاره كرده ايم اين است كه ايران را تحريم نكرده است و حتي مي توانيد در سايت پرفكت ماني زبان فارسي را انتخاب كنيد.

چگونه مي توان پرفكت ماني خريد؟

اگر شما يك حساب پرفكت ماني داريد و يا اينكه قصد داريد وجهي را به حساب پرفكت ماني شخص ديگري ارسال كنيد و مي خواهيد خريدها و انتقال وجه را با حساب پرفكت ماني خودتان انجام دهيد و حسابتان را شارژ كنيد راه هاي زيادي وجود دارد كه ساده ترين آن خريد پرفكت ماني از سايت اول ماني است. اول ماني داراي حساب در پرفكت ماني است كه يكي از مطمئن ترين و امن ترين منابع مالي براي شارژ حساب پرفكت ماني است. اول ماني با كمترين هزينه و در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام به شارژ حساب پرفكت ماني شما مي كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۵۹ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد دلار پرفكت ماني

خريد دلار پرفكت ماني

خريد دلار پرفكت ماني يكي از اسان ترين راه هاي اتصال به درگاه هاي خريد جهاني مي باشد. براي خريد پرفكت ماني شما بايد در ابتدا يك حساب پرفكت ماني ايجاد كنيد و از آن براي خريد و فروش هاي بين المللي استفاده كنيد. همانطور كه مي دانيد شركت پرفكت ماني با كاربران ايراني هيچ گونه مشكلي ندارد و مي توانند از اين سيستم براي تراكنش هاي دلاري خود استفاده كنند و خيالشان از بابت هرگونه مشكلي مانند بسته شدن حساب كاربري يا محدود شدن دسترسي به آن راحت باشد.

فروش دلار پرفكت ماني

حساب پرفكت ماني شما ممكن است محلي براي ذخيره و نگهداري درآمدهاي دلاري شما باشد و ممكن است از شخص يا وب سايتي به دليل درامدي كه داشته ايد، ووچر پرفكت ماني دريافت كنيد. اگر شما مي خواهيد اين درامد دلاري را به ريال تبديل كنيد، خدمات خريد و فروش دلار پرفكت ماني در اول ماني در خدمت شماست. شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد موجودي حساب تان را به ريال تبديل كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۱۳ توسط:avvalmoney موضوع:

شارژ حساب پرفكت ماني

شارژ حساب پرفكت ماني

كساني كه حساب پرفكت ماني دارند مي توانند به سادگي از ووچرهاي الكترونيكي پرفكت ماني يا روش هاي پرداختي ديگر مانند حساب پرفكت ماني خود را شارژ كنند. پرفكت ماني يك سيستم پرداخت پويا و مطمئن است كه براي حواله ها با مبالغ بالا بسيارمناسب است و حداقل تا به امروز مشكلي با كاربران ايراني نداشته است اما با توجه به اين كه يك سيستم نوپاست هنوز ميان كاربران اينترنتي خيلي محبوب نشده است.

پرفكت ماني براي افتتاح حساب براي كاربران ايراني مشكلي ندارد اما با توجه به وجود تحريم ها امكان شارژ و خريد پرفكت ماني براي كاربران ايراني كاري دشوار است اما شما مي توانيد با اول ماني در سريع ترين زمان اقدام به خريد پرفكت ماني براي حساب خود كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۴۹ توسط:avvalmoney موضوع:

نمايندگي پرفكت ماني در ايران

نمايندگي پرفكت ماني در ايران

هر نوع حساب كاربري در واقع يك حساب كاربري چند منظوره بوده كه به چند حساب ارزي متفاوت تقسيم مي شود:

  • يورو (واحدهاي پرفكت ماني و معادل يورو)
  • دلار امريكا (واحد هاي پرفكت ماني و معادل دلار ايالات متحده)
  • طلا (واحدهاي پرفكت ماني و معادل فلز گرانبها)

دفتر مركزي مديريت دلار پرفكت ماني در كشور پاناما قرار دارد و اين به اين معني است كه اين شركت در خاك آمريكا قرار ندارد و مجبور نيست كه از تمام محدوديت هاي تحريمي آمريكا بر عليه كشورهاي ديگر تبعيت كند.

با اينكه پرفكت ماني يك سيستم غيرآمريكايي مي باشد اما اين نكته را نبايد فراموش كنيد كه ممكن است تحت تاثير فشار نهادهاي سياسي و اقتصادي آمريكا قرار گيرد و تن به ايجاد محدوديت براي كشورهايي كه در ليست تحريمي آمريكا قرار دارند، دهد. به همين دليل همچنان امكان ايجاد محدوديت از سمت اين شركت براي كاربران ايراني تحريم شده وجود دارد.

در حال حاضر آنچه كه اهميت دارد اين است كه با وجود تحريم هاي شديد آمريكا بر عليه ايرانيان، اين شركت همچنان خدمات خود را به كاربران ايراني ارائه مي دهد و حتي تمام صفحات وب سايت رسمي خود را به زبان فارسي نيز ترجمه كرده است تا بدين ترتيب كاربران فارسي زبان بتوانند با سهولت بيشتري از امكانات و خدمات اين سايت بهره مند شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۲۵ توسط:avvalmoney موضوع: