پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

بهترين صرافي براي خريد پرفكت ماني

بهترين صرافي براي خريد پرفكت ماني

صرافي اول ماني (صرافي پرفكت ماني) از معدود سايت ها در حوزه پرداخت آنلاين مي باشد كه امكان خريد و فروش پرفكت ماني و ووچر پرفكت ماني به صورت اتوماتيك امكان پذير است و به واسطه ساده بودن و پنل كاربردي سايت، كاربران زيادي جذب اين سايت شده اند.

صرافي پرفكت ماني چيست؟

هر زمان كه حرف از انتقال ارز مي شود اولين راهي كه به ذهن ما مي رسد استفاده از روش هاي سنتي و سيستم بانكي مي باشد. اشخاصي كه درآمد دلاري دارند و در اين زمينه فعاليت دارند، مي دانند كه اين روش براي انتقال ارز به ايران كارآمد نمي باشد. با توجه به تحريم هايي كه در حال حاضر بر عليه ايران وجود دارد ارتباط بسياري از بانك هاي ايراني با بانك هاي خارجي قطع شده است و در نتيجه امكان استفاده از اين روش وجود ندارد.

شما مي توانيد از طريق سيستم هاي پرداخت آنلاين وب ماني ون يا پرفكت ماني از خدمات ارسال، دريافت و پرداخت پول از طريق اينترنت در سراسر دنيا استفاده كنيد. همچنين مي توانيد از اين سرويس ها براي ذخيره ارز بر روي حساب هاي الكترونيكي نيز استفاده كنيد. شايد پرداخت هاي شما در سايت هاي خارجي به گونه اي باشد كه نياز به افتتاح حساب پرفكت ماني با نام خود نداشته باشيد كه در اين صورت مي توانيد بدون اينكه حسابي داشته باشيد درخواست هاي خريد و فروش خود را از طريق يكي از صرافي هاي پرفكت ماني در ايران انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۱:۴۱ توسط:avvalmoney موضوع:

فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

 فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

 

همانطور كه مي دانيد اين روزها استفاده از سيستم پرداخت الكترونيكي پرفكت ماني در ايران، افزايش چشمگيري داشته است كه يكي از دلايل ان پشتيباني اين سيستم از زبان فارسي و همچنين درنظر نگرفتن تحريم براي ايرانيان مي باشد.

براي استفاده از اين سيستم پرداخت الكترونيكي اولين گام ثبت نام در سايت مي باشد كه در زمان ثبت نام در بسياري از سايت ها ارسال مدارك و احراز هويت حساب كاربري به منظور جلوگيري از تخلف و پولشويي و پيشگيري از سوءاستفاده هاي احتمالي لازم و ضروري مي باشد. فرآيند احراز هويت و تاييد مدارك تا حدودي زمانبر است به همين دليل بسياري از سايت ها اقدام به فروش ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت مي كنند.

پرفكت ماني يك سيستم الكترونيكي برا كساني است كه مي خواهند از فروشگاه هاي كه در خارج از كشور است خريد كنند. براي خريد از اين فروشگاه ها نياز به داشتن پول بين المللي يعني همان دلار يا يورو مي باشد. اما آيا مي توان وقت زيادي صرف كرد تا ريال را در صرافي ها به دلار يا يورو تبديل كرد؟ مسلما اين كار هم زمان بر و هم سخت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۰۲ توسط:avvalmoney موضوع:

آموزش خريد پرفكت ماني

آموزش خريد پرفكت ماني

پرفكت ماني يكي از معروف ترين سيستم هاي پرداخت در دنياست كه تمام كاربران در هر كجاي جهان كه باشند مي توانند از ان براي انتقال وجه و خريد كالا و خدمات خود استفاده كنند. در اينجا نحوه خريد پرفكت ماني و شارژ حساب پرفكت ماني را به طور مختصر براي شما آموزش خواهيم داد.

شما مي توانيد پرفكت ماني را به ديگر ارزهاي مالي تبديل كنيد و حتي مي توانيد ارزهاي پرفكت ماني را با كمك پي پال خريداري كنيد.

چند نكته در مورد پرفكت ماني:

پرفكت ماني هيچ تحريمي را براي ايرانيان اعمال نمي كند و از محبوبيت بالايي در كشور ما برخوردار است.

مترجم روي سايت پرفكت ماني به زبان فارسي مجهز مي باشد.

پرفكت ماني سالانه ۴% درصد به هر حساب سود پرداخت مي كند. اين كار به دليل سرمايه گذاري است كه با استفاده از سپرده هاي موجود انجام مي شود.

كارمزد انتقال از حسابي به حساب ديگر با توجه به نوع حساب بين ۰/۵% تا ۱/۹۹% مي باشد كه از فرستنده كم مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۲۵ توسط:avvalmoney موضوع:

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

آيا پرفكت ماني قانوني است؟

اگر به تمام شرايط بالا نگاهي بيندازيم متوجه مي شويم كه پرفكت ماني با هيچ معياري سازگار نبوده و تا حدودي يك نظام خودمختار به حساب مي آيد. نه تنها در دنياي اقتصاد بلكه در تمام زمينه ها زماني يك مفهوم قانوني به حساب مي آيد كه به جايي وابستگي داشته باشد و تحت حمايت نهاد بزرگتري باشد. اما پرفكت ماني يك شركت فرامليتي است كه تحت حمايت هيچ دولت و يا شركتي نمي باشد.

اين موضوع باعث شده كه جزو معدود شركت هاي مالي باشد كه از قانون تحريم مالي ايران پيروي نكرده است. بنابراين بر اساس تعاريف ما از قانوني بودن، مي توان گفت كه پرفكت ماني قانوني محسوب نمي‌شود اما داشتن حساب پرفكت ماني و انجام تبادلات آن به هيچ عنوان غير قانوني نمي‌باشد.

شما مي توانيد به طور آزادانه و با استفاده از تبادلات ان خريدهاي خود را انجام دهيد. همچنين مي‌توانيد ارزهاي مختلف را به واسطه اكانت پرفكت ماني به يكديگر تبديل كنيد و به واسطه نمايندگي ها و صرافي هاي معتبر اعتبار خود را به ريال تبديل كنيد.

نمونه اي بارز از قانوني بودن پرفكت ماني اين است كه تقريبا هيچكس از جاي دقيق آن اطلاعي ندارد اما ظاهرا اين شركت براي اولين بار در كشور پاناما به ثبت رسيده است. در حالي كه پاناما وجود اين شركت را در خاك خود تكذيب كرده است.

بهتر است بدانيد كه دامين استفاده شده توسط پرفكت ماني از كشور ايسلند مي‌باشد و مسئولان اين كشور نيز اعلام كرده‌اند آدرس و تلفن داده شده جعلي مي‌باشد. تمام اين موارد نشان مي دهد كه پرفكت ماني قصد ندارد به سراغ هيچ پروتكل قانوني برود و همين موضوع باعث شده است كه پولشويي هاي مختلفي توسط اين واسطه مالي انجام گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

حساب پرفكت ماني چيست؟

حساب پرفكت ماني چيست؟

با توجه به پيشرفت نيازهاي ارزي در سال هاي اخير، شبكه هايي براي نقل و انتقال ارز به وجود آمده اند كه اين شبكه ها به عنوان كيف پول الكترونيكي شناخته مي شوند كه يكي از اين نوع شبكه ها پرفكت ماني (شارژ حساب پرفكت ماني ) است كه يك شبكه مالي محبوب در ميان ايرانيان مي باشد.

همانطور كه بارها اشاره كرديم پرفكت ماني يك شبكه پرداخت جهاني است كه براي انتقال وجه به كشورهاي ديگر و پرداخت هاي ارزي و از همه مهم تر دريافت وجه و نقد كردن درآمد ارزي كارآمد مي باشد. از مهم ترين مزاياي پرفكت ماني كه بارها به ان اشاره كرده ايم اين است كه ايران را تحريم نكرده است و حتي مي توانيد در سايت پرفكت ماني زبان فارسي را انتخاب كنيد.

چگونه مي توان پرفكت ماني خريد؟

اگر شما يك حساب پرفكت ماني داريد و يا اينكه قصد داريد وجهي را به حساب پرفكت ماني شخص ديگري ارسال كنيد و مي خواهيد خريدها و انتقال وجه را با حساب پرفكت ماني خودتان انجام دهيد و حسابتان را شارژ كنيد راه هاي زيادي وجود دارد كه ساده ترين آن خريد پرفكت ماني از سايت اول ماني است. اول ماني داراي حساب در پرفكت ماني است كه يكي از مطمئن ترين و امن ترين منابع مالي براي شارژ حساب پرفكت ماني است. اول ماني با كمترين هزينه و در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام به شارژ حساب پرفكت ماني شما مي كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۵۹ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد دلار پرفكت ماني

خريد دلار پرفكت ماني

خريد دلار پرفكت ماني يكي از اسان ترين راه هاي اتصال به درگاه هاي خريد جهاني مي باشد. براي خريد پرفكت ماني شما بايد در ابتدا يك حساب پرفكت ماني ايجاد كنيد و از آن براي خريد و فروش هاي بين المللي استفاده كنيد. همانطور كه مي دانيد شركت پرفكت ماني با كاربران ايراني هيچ گونه مشكلي ندارد و مي توانند از اين سيستم براي تراكنش هاي دلاري خود استفاده كنند و خيالشان از بابت هرگونه مشكلي مانند بسته شدن حساب كاربري يا محدود شدن دسترسي به آن راحت باشد.

فروش دلار پرفكت ماني

حساب پرفكت ماني شما ممكن است محلي براي ذخيره و نگهداري درآمدهاي دلاري شما باشد و ممكن است از شخص يا وب سايتي به دليل درامدي كه داشته ايد، ووچر پرفكت ماني دريافت كنيد. اگر شما مي خواهيد اين درامد دلاري را به ريال تبديل كنيد، خدمات خريد و فروش دلار پرفكت ماني در اول ماني در خدمت شماست. شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد موجودي حساب تان را به ريال تبديل كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۱۳ توسط:avvalmoney موضوع:

شارژ حساب پرفكت ماني

شارژ حساب پرفكت ماني

كساني كه حساب پرفكت ماني دارند مي توانند به سادگي از ووچرهاي الكترونيكي پرفكت ماني يا روش هاي پرداختي ديگر مانند حساب پرفكت ماني خود را شارژ كنند. پرفكت ماني يك سيستم پرداخت پويا و مطمئن است كه براي حواله ها با مبالغ بالا بسيارمناسب است و حداقل تا به امروز مشكلي با كاربران ايراني نداشته است اما با توجه به اين كه يك سيستم نوپاست هنوز ميان كاربران اينترنتي خيلي محبوب نشده است.

پرفكت ماني براي افتتاح حساب براي كاربران ايراني مشكلي ندارد اما با توجه به وجود تحريم ها امكان شارژ و خريد پرفكت ماني براي كاربران ايراني كاري دشوار است اما شما مي توانيد با اول ماني در سريع ترين زمان اقدام به خريد پرفكت ماني براي حساب خود كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۴۹ توسط:avvalmoney موضوع:

نمايندگي پرفكت ماني در ايران

نمايندگي پرفكت ماني در ايران

هر نوع حساب كاربري در واقع يك حساب كاربري چند منظوره بوده كه به چند حساب ارزي متفاوت تقسيم مي شود:

  • يورو (واحدهاي پرفكت ماني و معادل يورو)
  • دلار امريكا (واحد هاي پرفكت ماني و معادل دلار ايالات متحده)
  • طلا (واحدهاي پرفكت ماني و معادل فلز گرانبها)

دفتر مركزي مديريت دلار پرفكت ماني در كشور پاناما قرار دارد و اين به اين معني است كه اين شركت در خاك آمريكا قرار ندارد و مجبور نيست كه از تمام محدوديت هاي تحريمي آمريكا بر عليه كشورهاي ديگر تبعيت كند.

با اينكه پرفكت ماني يك سيستم غيرآمريكايي مي باشد اما اين نكته را نبايد فراموش كنيد كه ممكن است تحت تاثير فشار نهادهاي سياسي و اقتصادي آمريكا قرار گيرد و تن به ايجاد محدوديت براي كشورهايي كه در ليست تحريمي آمريكا قرار دارند، دهد. به همين دليل همچنان امكان ايجاد محدوديت از سمت اين شركت براي كاربران ايراني تحريم شده وجود دارد.

در حال حاضر آنچه كه اهميت دارد اين است كه با وجود تحريم هاي شديد آمريكا بر عليه ايرانيان، اين شركت همچنان خدمات خود را به كاربران ايراني ارائه مي دهد و حتي تمام صفحات وب سايت رسمي خود را به زبان فارسي نيز ترجمه كرده است تا بدين ترتيب كاربران فارسي زبان بتوانند با سهولت بيشتري از امكانات و خدمات اين سايت بهره مند شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۴:۲۵ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد پرفكت ماني و احراز هويت سريع

خريد پرفكت ماني و احراز هويت سريع

يكي از سيستم هاي معروف ارائه دهنده خدمات آنلاين پرفكت ماني است. پرفكت ماني به ما اين امكان را مي دهد كه به هر جايي در جهان پول انتقال دهيم و يا كالايي را خريداري كنيم و به سرعت بهاي آن را پرداخت كنيم. براي اطلاعات بيشتر درباره پرفكت ماني مي توانيد به مقاله پرفكت ماني مراجعه فرماييد.

خريد پرفكت ماني

خدمات خريد دلار پرفكت ماني در اول ماني به صورت خودكار و اتوماتيك انجام مي شود. شما مي توانيد بعد از ثبت نام و احراز هويت سريع، پرفكت ماني بخريد و به صورت لحظه اي در حساب خود دريافت كنيد.

همچنين لازم است بدانيد پرفكت ماني مشكلي با كاربران ايراني ندارد، اما به دليل عدم دسترسي كاربران ايراني به سيستم هاي پرداخت جهاني، مي توانيد از خدمات خريد و فروش پرفكت ماني در اول ماني استفاده كنيد.

ما به شما اين تضمين را مي دهيم كه بهترين قيمت را براي پرفكت ماني به شما پيشنهاد دهيم و كارشناسان ما نيز به صورت شبانه روزي در تمام ايام هفته آماده پاسخگويي به شما عزيزان مي باشند.

احراز هويت در اول ماني بسيار ساده و آسان است. اين پروسه از چند مرحله بسيار ساده تشكيل مي شود كه به شكل زير انجام مي شود:

  1. تاييد شماره موبايل
  2. ارسال و تاييد مدارك 
  3. ارسال و تاييد كارت بانكي 
  4. ارسال ووچر ( يا انتقال پرفكت ماني به صورت اتوماتيك)

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۳:۰۷ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد و فروش كد ووچر پرفكت ماني

خريد و فروش كد ووچر پرفكت ماني

شما براي انجام اين نوع تبديل مي توانيد مقدار شارژ پرفكت ماني خود را به حساب پرفكت ماني اول ماني بفرستيد و در مقابل ديگر ارزها مانند يورو، ارزهاي ديجيتال و ريال را درخواست كنيد. شما براي انجام اين گونه كارها بايد حتما از سايت هاي معتبر در اين زمينه مانند سايت اول ماني استفاده كنيد. اين مجموعه جداي از تبديل كد ووچر به ريال خدمات ديگري مانند تبديل كد ووچر به پرفكت ماني، تبديل پرفكت ماني به ووچر و تبديل پول به پرفكت ماني را نيز انجام مي دهد.

تبديل كد ووچر پرفكت ماني به ريال

براي تبديل كد ووچر به ريال مي توانيد مقدار پرفكت ماني خود را به همكاران ما در بخش پشتيباني اول ماني ارسال كنيد و در مقابل ريال آن را دريافت كنيد. براي تبديل ارزهاي الكترونيكي بهتر است كه از سايت هاي معتبر كمك بگيريد تا در روند انتقال به حساب شما مشكلي پيش نيايد. شما مي توانيد براي شارژ حساب كاربري پرفكت ماني خود و تبديل ريال به دلار پرفكت ماني از خدمات صرافي اول ماني استفاده كنيد. تيم پشتيباني اول ماني، اماده انجام خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همچنين اماده راهنماي و مشاوره به هموطنان عزيز در رابطه با خريد ووچر پرفكت ماني و فروش ووچر پرفكت ماني و ديگر موارد ارزي مي باشند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۷:۵۶ توسط:avvalmoney موضوع: