پرفكت ماني پرفكت ماني .

پرفكت ماني

خريد كارت شارژ پرفكت ماني

خريد كارت شارژ پرفكت ماني

كارت شارژ پرفكت ماني كه اسم ديگر آن نيز ووچر پرفكت ماني مي باشد. افراد زيادي هستند كه مي خواهند به صورت آنلاين خريد و فروش پرفكت ماني را انجام دهند اما نمي دانند كه چگونه اين كار را انجام دهند. همانطور كه مي دانيد پرفكت ماني يك سيستم پرداخت الكترونيكي است كه هر زمان كه نياز داشتيد مي توانيد آن را به ريال تبديل كنيد. حتي مي توانيد پرفكت ماني به ارزهاي ديگر نيز تبديل كنيد.

با توجه به محدوديت هايي كه براي كاربران ايراني وجود دارد شما مي توانيد خريد ووچر پرفكت ماني خود را به سايت هاي معتبري بسپاريد و سپس از آن نيز استفاده كنيد. حال براي خريد كارت شارژ پرفكت ماني بعد از اينكه در سايت اول ماني ثبت نام كرديد و سپس احراز هويت تان را انجام داديد مي توانيد كارت شارژ پرفكت ماني را به صورت آني دريافت كنيد.

از كجا ووچر پرفكت ماني بخريم؟

اول ماني يكي از معتبرترين صرافي هاي آنلاين است كه در ايران فعاليت مي كند و خدمات خريد و فروش پرفكت ماني را ارائه مي دهد. اول ماني اطمينان لازم را در اين حوزه فراهم كرده است و امكاناتي از قبيل خريد و فروش پرفكت ماني به صورت اتوماتيك، پشتيباني ۲۴ ساعته و قيمت مناسب براي خريد و فروش از مهم ترين ويژگي هاي ان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

تبديل ووچر پرفكت ماني به ريال

تبديل ووچر به ريال | تبديل ووچر پرفكت ماني به ريال

پرفكت ماني، به عنوان واسطه اي مالي است كه به صورت ديجيتال به حساب مي آيد كه شما به واسطه خريدن و داشتن آن مي توانيد محصولات و خدمات خود را خريداري كنيد. البته به شرطي كه فروشنده و ارائه دهنده خدمات اين واسطه را قبول داشته باشد.

البته از آن جهت كه در دنياي اقتصاد مشتري ها هستند كه تعيين كننده اصلي مي باشند، به همين دليل طرف فروشنده به ناچار، خواه و ناخواه مجبور به استفاده از اين واسطه ها مانند ارزهاي ديجيتال و پرفكت ماني مي باشد.

تبديل كد ووچر پرفكت ماني به ريال

براي تبديل كد ووچر به ريال مي توانيد مقدار پرفكت ماني خود را به همكاران ما در بخش پشتيباني اول ماني ارسال كنيد و در مقابل ريال آن را دريافت كنيد. براي تبديل ارزهاي الكترونيكي بهتر است كه از سايت هاي معتبر كمك بگيريد تا در روند انتقال به حساب شما مشكلي پيش نيايد. شما مي توانيد براي شارژ حساب كاربري پرفكت ماني خود و تبديل ريال به دلار پرفكت ماني از خدمات صرافي اول ماني استفاده كنيد. تيم پشتيباني اول ماني، اماده انجام خدمات به صورت ۲۴ ساعته و همچنين اماده راهنماي و مشاوره به هموطنان عزيز در رابطه با خريد ووچر پرفكت ماني و فروش ووچر پرفكت ماني و ديگر موارد ارزي مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۴۸ توسط:avvalmoney موضوع:

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

چگونه پرفكت ماني خود را نقد كنيم؟

Perfect Money به عنوان يك سيستم پرداخت الكترونيكي بسيار آسان است كه مي تواند براي افرادي كه تراكنش هاي بين المللي زيادي دارند و اين نگراني را دارند كه اگر با ديگر سيستم هاي انتقال پول خود را انتقال دهند ممكن است حسابشان مسدود شود، بسيار مناسب باشد.

براي ايجاد حساب پرفكت ماني (Perfect Money) در اول ماني به مدارك كاملا شخصي نياز نيست تنها نام، نام خانوادگي و آدرس خود را وارد كنند كافيست و يك رمز عبور امن نيز بايد ايجاد كنند. براي آشنايي با ايجاد حساب در اول ماني مي توانيد به آدرس www.avvalmoney.com برويد

فروش پرفكت ماني:

نقد كردن پرفكت ماني و برداشت پول از حساب پرفكت ماني كار ساده اي است كه در اينجا بيشتر با ان آشنا خواهيد شد. شما در سايت اول ماني مي توانيد به خريد و فروش پرفكت ماني و ديگر ارزهاي ديجيتال بپردازيد و از سرعت بالاي خدمات بهره مند شويد.

ممكن است بعد از اينكه از ما ووچر را خريداري كرديد نتوانيد از ان استفاده كنيد كه در اين صورت مي توانيد ووچر را به ما بفروشيد. در بعضي مواقع ممكن است بعد از انجام يك معامله يا هر دليل ديگري، قصد فروش ووچر و تبديل به ريال داشته باشيد مي توانيد در قسمت ووچر، فروش ووچر را ثبت كنيد. براي فروش ووچر پرفكت ماني حتما بايد در سايت ثبت نام كرده باشيد و وارد پنل كاربري خود شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۲:۱۴ توسط:avvalmoney موضوع:

تبديل پرفكت ماني به ريپل

تبديل پرفكت ماني به ريپل

خريد ووچر پرفكت ماني | خريد ووچر پرفكت ماني بدون احراز هويت

تبديل پرفكت ماني به ريپل: امروزه روش ها و درگاه هاي زيادي وجود دارند كه مي توانيد از ان ها براي خريد از سايت هاي مختلف استفاده كنيد. بنابراين براي اين كار شما درگاه هاي متفاوتي را پيش رو داريد كه با توجه به نياز خود يكي از آنها را مي توانيد انتخاب كنيد. نكته اي كه وجود دارد اين است كه احتمال دارد تمام سايت ها از همه درگاه هاي موجود استفاده نكنند و شما مجبور شويد از اكانت هاي مختلفي استفاده كنيد. اكانت هاي مختلفي مانند پرفكت ماني، وب ماني و پي پال.

درواقع اين اكانت ها، كيف پول هاي مختلفي را در اختيار شما قرار مي دهند تا با استفاده از آنها بتوانيد خريدهاي خود را انجام دهيد. در بين كاربران ايراني، پرفكت ماني محبوبيت زيادي به دست آورده زيرا تا كنون هيچ تحريمي براي كاربران ايراني نداشته است. برخي مواقع شما نياز داريد پرفكت ماني خود را به ارز ديگيري مانند ريپل، بيت كوين يا هر ارز ديگري تبديل كنيد.

ريپل يكي از حاميان جريان آزاد گردش مالي است كه از بانك ها به دليل دريافت كارمزدهاي بالا انتقاد مي كند. هدف اصلي ريپل اين است كه همانطور كه اطلاعات در اينترنت مبادله مي شوند، ارز نيز با امنيت و به راحتي انتقال يابد. براي اطلاع از چگونگي تبديل پرفكت ماني به ريپل با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۷:۴۶ توسط:avvalmoney موضوع:

آموزش ساخت كيف پول پرفكت ماني

آموزش ساخت كيف پول پرفكت ماني

كيف پول هاي الكترونيكي (كيف پول پرفكت ماني) تا حدودي شبيه به حساب هاي بانكي هستند. با افتتاح حساب در آن ها يك شماره حساب به شما اختصاص داده مي شود كه مي توانيد نقل و انتقالات تان را با استفاده از آن انجام دهيد. درست مانند بانك هاي متفاوت براي نگهداري پول هاي رايج براي نگهداري بيت كوين نيز پول هاي الكترونيكي و حتي غيرالكترونيكي زيادي وجود دارد.

با افتتاح حساب در هر كدام از آن ها يك آدرس منحصر به فرد با شما تخصيص داده مي شود كه تركيبي است از حروف و اعداد كه مي توانيد ارز ديجيتال خود را در آن نگهداري كنيد.

يكي از اين كيف پول هاي الكترونيكي، كيف پول پرفكت ماني مي باشد. كيف پول پرفكت ماني در سال ۲۰۰۷ و در كشور پاناما تاسيس شد كه به دليل تحريم نبودن اين سرويس براي كاربران ايراني، به يكي از محبوب ترين شركت ها براي كاربران ايراني تبديل شده است.

 

كاربران پرفكت ماني جدا از اين كه چه نوع حسابي دارند به ۳ دسته تقسيم مي شوند كه به شرح زير است:

nurmal: افرادي كه به تازگي براي افتتاح حساب خود اقدام كرده اند جزو اين نوع سيستم پرداختي مي باشند.

premium: افرادي كه بيشتر از يك سال در پرفكت ماني بوده اند و فعاليت داشته اند و درخواست ارتقاي حساب كاربري خود را داده اند جزو اين نوع حساب هستند كه از مزيت آن اين است كه از كارمزد كمتري برخوردار مي شوند.

partner: شامل كاربراني مي شود كه داراي پايانه فروشگاهي پرفكت ماني مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۳۲ توسط:avvalmoney موضوع:

دريافت وام پرفكت ماني

دريافت وام پرفكت ماني

يكي از خدماتي كه سيستم پرفكت ماني ارائه مي دهد و كاربران بيشتر وقت ها با آن سرو كار دارند، وام پرفكت ماني است. اين سيستم به كاربران خود با اعتنا به حالت اكانت كاربري شالن وام مي دهد. تمام اين تجهيزات باعث شده تا هر روز تعداد كاربراني كه به خريد آنلاين پرفكت ماني ترغيب مي شوند بيشتر شود. از جمله سرويس هاي پرفكت ماني كه حجم بالايي از امور را براي كاربران راحت تر مي كند.

  • نقل و انتقال پول بين اكانت كاربران پرفكت ماني
  • نقد كردن درآمد دلاري از شغل هاي آنلاين جهاني
  • محافظت الكترونيكي از سرمايه
  • قابليت و امكان خريد ارزهاي ديجيتال
  • قابليت و امكان پرداخت الكترونيكي در خريدهاي فروشگاهي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۱۹ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد گيفت كارت پابجي موبايل

خريد گيفت كارت پابجي موبايل

در بين هموطنان ايراني و گيمرها خريد گيفت كارت پابجي موبايل، خريد پول بابجي، خريد دلار پابجي و خريد يوسي پابجي بسيار محبوب و مرسوم است.

پول در درون بازي pubg يا همان دلار بازي پابجي موبايل، با عنوان يوسي پابجي موبايل يا گيفت كارت پابجي نيز شناخته مي شود.

شما مي توانيد از طريق صرافي آنلاين اول ماني با خريد گيفت كارت پابجي موبايل ( پول نقد بازي pubg) جديدترين آيتم هاي بازي را براي خود خريداري كنيد و آن ها را آپديت كنيد.

بازي پابجي چيست؟

بازي پابجي با نام كامل PlayerUnknown’s Battlegrounds (نبردگاه جنگجوي ناشناس) توسط كمپاني Tencent Games منتشر شده است و براي پلتفرم هاي اندرويد و ios موجود مي باشد. فاز اول اين بازي ۱۹ مارس ۲۰۱۸ معروف شد و به يكي از پردانلودترين و پر بازديدترين بازي ها در هر دو پلتفرم اندرويد و ios تبديل شد. در سپتامبر ۲۰۲۰، اين بازي در هند ممنوع شد و بسياري دليل آن را تنش هاي ميان هند و چين دانستند.

نسخه اندرويد اين بازي از گوگل پلي و نسخه ios آن از اپ استور قابل دانلود مي باشد. اين بازي به صورت ماهانه بروزرساني مي شود و محتوا، نقشه ها و آيتم هاي جديد براي خريد، به كاربران معرفي مي شوند. همچنين مي توان گفت گيفت كارت پابجي موبايل يكي از پرفروش ترين گيفت كارت هاي بازي به حساب مي آيد كه در ادامه اين مقاله بيشتر با آن آشنا خواهيدشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۲:۲۶ توسط:avvalmoney موضوع:

چطور پرفكت ماني بخرم؟

چطور پرفكت ماني بخرم؟

پرفكت ماني (حساب پرفكت ماني)كه يك سيستم مالي آنلاين ارائه دهنده پول الكترونيك و همچنين يك كيف پول الكترونيكي است. شما مي توانيد با پرفكت ماني پرداخت هاي ارزي خود را در اول ماني و وب سايت هاي مرتبط كه پذيرنده اين نوع ارز الكترونيك هستند انجام دهيد.

خريد ووچر پرفكت ماني:

در سيستم الكترونيكي پرفكت ماني علاوه بر انتقال پول به صورت مستقيم مي توانيد از ووچر پرفكت ماني نيز استفاده كنيد. ووچر پرفكت ماني شامل يك كد ووچر و يك شماره ووچر مي باشد. شما مي توانيد ووچر پرفكت ماني را در سايت هاي پذيرنده اين ووچر استفاده كنيد و يا اينكه مي توانيد ووچر پرفكت ماني را به ديگر ارزهاي ديگر ديجيتال تبديل كنيد.

اين نكته را فراموش نكنيد كه از ووچر خود را در اختيار سايت هاي غيرمعتبر قرار ندهيد زيرا از ووچر شما استفاده خواهند كرد و سرويس موردنظر را در اختيار شما قرار نمي دهند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۱۹ توسط:avvalmoney موضوع:

آموزش شارژ حساب پرفكت ماني

آموزش شارژ حساب پرفكت ماني

پرفكت ماني يكي از معروف ترين سيستم هاي پرداخت در دنيا مي باشد كه تمام كاربران مي توانند از آن براي انتقال وجه خارجي و خريد كالا استفاده كنند. در اين مقاله با چند روش شارژ حساب پرفكت ماني آشنا مي شويد.

براي شارژ حساب پرفكت ماني يكي از آسان ترين راه هايي كه ما به شما پيشنهاد مي كنيم استفاده از ووچر كه همان كارت شارژ است، مي باشد. زيرا شما مي توانيد موجودي اين كارت را به ميل خودتان سفارش دهيد. يكي ديگر از راه هايي كه براي شارژ پرفكت ماني مي توانيد استفاده كنيد اين است كه اين كار را به شركت ها و صرافي هاي معتبر واگذار كنيد.

افتتاح حساب پرفكت ماني

همانطور كه بارها در مقالات قبلي گفته شده، پرفكت ماني يكي از معتبرترين سيستم ها براي انتقال ارز بين المللي و ديجيتالي مي باشد كه براي كاربران ايراني نيز تحريم نيست و شما مي توانيد به راحتي در آن افتتاح حساب كنيد. براي ثبت نام و ايجاد حساب در پرفكت ماني بايد از طريق سايت PerfectMoney.is اين كار را انجام دهيد و اطلاعات خود را از جمله نام و نام خانوادگي، نام شهر، كشور، آدرس، كد پستي، ايميل و…. را وارد كنيد و رمز عبوري را براي خود انتخاب كنيد. بعد از اين مراحل شما يك حساب كاربري وريفاي نشده را در در پرفكت ماني خود ايجاد كرده ايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۷ توسط:avvalmoney موضوع:

خريد پرفكت ماني به صورت آني و اتوماتيك

خريد پرفكت ماني به صورت آني و اتوماتيك

يكي ديگر از روش هاي خريد پرفكت ماني، استفاده از سرويس هاي اول ماني مي باشد. اول ماني اين شرايط را براي شما فراهم كرده تا بتوانيد ابتدا يك حساب با احراز هويت در پرفكت ماني ايجاد كنيد.

شما با ورود به حساب كاربري خود در اول ماني، كافي است وارد صفحه سفارشات خود شده تا از خدماتي كه ما را در راستاي سرويس هاي پرداخت پرفكت ماني و خريد و فروش ووچر پرفكت ماني ارائه مي دهيم آگاه شويد. براي خريد پرفكت ماني در اول ماني لازم است به روشي كه در مقاله آموزش خريد پرفكت ماني مراجعه كنيد.

خريد پرفكت ماني، نقد كردن پرفكت ماني، شارژ حساب پرفكت ماني، خريد پرفكت ماني ارزان و آني از طريق پرفكت ماني، از جمله خدماتي است كه اول ماني به شما ارائه مي دهد.

كارمزد پرفكت ماني چقدر است؟

سپرده گذاري به وسيله ووچر پرفكت ماني در حساب هاي پرفكت ماني، كارمزدي ندارد و مي توانيد به راحتي و بدون هزينه هاي اضافي مبلغ ووچر را به حساب خود اضافه كنيد. همچنين زماني كه قصد ايجاد يك ووچر را داشته باشيد مجبور به پرداخت كارمزد خواهيد بود. اين كارمزد براي حساب هاي احراز هويت شده ۵ درصد مبلغ خواهد بود. اگر حساب پرفكت ماني تان را از قبل احراز نكرده باشيد، كارمزد پرداختي ۱.۹ درصد خواهد بود. البته اين كارمزد بعد از ايجاد ووچر از باقي مانده حساب شما كسر خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۴۸ توسط:avvalmoney موضوع: